leaderboard_below_slide
left_sabechdi

ვასილ ბასილაძე: მომხმარებლის როლი სურსათის უვნებლობაში ძალიან დიდია

“მომხმარებლის როლი სურსათის უვნებლობაში ძალიან დიდია. ვერცერთი ქვეყნის სააგენტო ვერასდროს ვერ შეამოწმებს ქვეყნის მასშტაბით ყველა ობიექტს. შესაბამისად, მომხმარებლის მხარეს რჩება რაღაც დოზით ვალდებულება, რომ თვითონაც იყოს მაკონტროლებელი,” – ამის შესახებ სურსათის ეროვნული სააგენტოს უფროსის მოადგილემ ვასილ ბასილაძემ გადაცემაში „იმედი LIVE“ განაცხადა. მან მომხმარებლებს ამ მიმართულებით რჩევები მისცა.

„მომხმარებელმა უნდა იცოდეს, რომ მაგალითად სასურსათო მაღაზიაში ყურადღება მიაქციოს ეტიკეტს – ვადაგასული არის თუ არა მასზე დატანილი ინფორმაცია, კითხვადი თუ არის, ქართულად თუ აწერია და ა.შ. რესტორნის შემთხვევაში, როდესაც რაღაც არ მოგვეწონება, თავისუფლად შეგვიძლია დავრეკოთ სააგენტოს ცხელ ხაზზე – 1501. ჩვენი ოპერატორები 24-საათიან რეჟიმში იღებენ შეტყობინებებს. შარშან დაახლოებით 4 000 შეტყობინება იყო შემოსული. ყველა მათგანზე იყო რეაგირება“, – აღნიშნა ბასილაძემ.

ასევე იხილეთ