საქართველოს ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ გერმანიაში, ბერლინში, სამოგზაურო მედია კონფერენციაში „International Media Marketplace“ მიიღო მონაწილეობა. მსოფლიოში ერთ-ერთ უდიდეს მედიაკონფერენციაზე ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის წარმომადგენლებმა გავლენიანი მედიასაშუალებების: „BBC Travel“-ის, „National Geographic Germany“-ის, „Spiegel“-ის, „Travel+Leisure Germany“-ის, „The Voyager“-ის, „TRVL Counter“-ის ჟურნალისტებს, ასევე ინფლუენსებსა და ბლოგერებს საქართველოს ტურისტული პროდუქტები, კურორტები, სათავგადასავლო ტურისტული მიმართულება გააცნეს.
„IMM Germany Berlin“-ის კონფერენციის ფარგლებში , პრეზენტაციები გაიმართა საქართველოს ცნობადობის გაზრდისა და ტურისტული ნაკადების მოზიდვის მიზნით.
კონფერენციის შემდეგ ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია საერთაშორისო ჟურნალისტებისთვის, ინფლუენსერებისა და ბლოგერებისთვის გაცნობითი ტურების გამართვას გეგმავს.
„International Media Marketplace“-ზე 190 მედიასაშუალება და 125 გლობალური ბრენდი იყო წარმოდგენილი.